fredag 30 mars 2012

MEN
Fredagen som kändes så ljuvlig...solen steker redan ju..
Så ringer dom från Vc...Du har halsfluss!
För första ggn i livet..å nej du det var INTE på tiden!
Men skit samma..det är faktiskt inte hela världen!!
Det går över på några dagar!
Jag blev bara besviken för att jag inte kunde luncha med min heta milf å lilltjejen!!

Det får istället bli mera kaffe och en bra bok i sängen då!!
Eller..Ja vi får väl se!
Mest ledsen oxå för jag inte kan fira brorsan å hans tjej som fyller år :-/

Så det var de två grejerna, som jag faktiskt kan göra nästa vecka!!
Sudda bort den sura minen å vara glad för att jag kan tillbringa fredagskvällen med mina fina tjejer hemma här i lugn och ro med ett glas vin eller två!
Johodå man kan äta penicillin å ta lite vin, går alldeles utmärkt!
Här har ni mitt fredagsmys å sällskap!!
Sen nåt piller eller två oxå!

Man kan tycka att eftersom jag mår så bra borde jag storstäda huset när jag är inlåst här men...jag får helt enkelt inget gjort när jag är ensam hemma!!
Baka kanske *s*
Har frosting kvar sen igår...gjorde så fina små muffins...rosa med rosa frosting!
Visa 2012-03-29 15.17.08.jpg i bildspel

Kanongoda!!! 
Och idag när jag är sjuk får jag fan äta vad jag vill!!
Så det så!


4 kommentarer:

  1. Ska oxå ta ett glas J.P ikväll! Provat ett himla gott vitt J.P på box som vi hade med till hotellrummet.
    Synd om dig idag! Inte kul att vara sjuk ju. Men ta hand om dig o bara njut av att få vara hemma o skrota. Puss!

    SvaraRadera
  2. Thank u darling!! Men jag har så mycket jag vill göra ju *s* 2 dagar e för många dagar..:-D
    Ja det där vita smakade jag förra helgen...så gott..å ser verkligen smaskigt ut. i alla fall flaskan!!!

    SvaraRadera
  3. Krya på dig. Och du, man får faktiskt vara sjuk och bara ligga på soffan och moffa och se på tv. Städa kan ungarna göra när de kommer hem, he he :-D

    SvaraRadera
  4. haaha..ja jag tog en bok med i sängen å godis..men e ju så förbannat populär så fick ju ändå inte en lugn stund!!!! *s*

    SvaraRadera