onsdag 21 mars 2012


 
Jag är fortfarande kär i David Lindgren!
Så det så!
*s

Vet ni förresten en annan lite konstig sak!!
Jag duschade idag igen...OCH tvättade håret!
Hemskt obehagligt, fattar inte vad det tagit åt mig *s*

Daten med sköna L gick som smort!!
Mycket spännande och intressant...en å annan liten söt kille fanns där oxå!
Unga visserligen men varför ska man göra skillnad på folk pga ålder liksom!
NEEEJ det gillar jag inte!!
Särskilt nu när jag själv blivit gammal...riktigt gammal oxå..
Finns saker i livet som det är försent för...jojo
det är aldrig försent säger en del..men joo det är det faktiskt!
Inte undra på att folk har åldersnoja..
THANK GOD att det inte gäller mig då!

Min älskade lilla Wilma var hemma och åt mellanmål med mig i alla fall *S*
Sedan iväg till vännerna!!
Jag har marinerat en massa kött..uak...hatart verkligen!
Men gott blir det!!

Nudå..kaffe med sexigt sällskap!

Hångel män

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar