söndag 18 mars 2012

Välkomna!
Tyckte det var på tiden att lägga allt det där gamla bakom sig!!
Nog för jag i det sista endast haft 7 fina bloggföljare men ändå!
Haft den där gamla sedan 2006...mycket har hänt sen dess!
Jag har till att börja med passerat 30!!!
För flera år sen dessutom!
En fantastisk ålder för övrigt *s*
Så fina L nu borde väl ändå 30årskrisen vara över!
YAY

Förlorat en del....vunnit andra!
Hey thats life!

Så här har ni mig...naken och eländig för det mesta men finns stunder då jag glittrar till!
Som idag när jag är fylld av energi och städhandskarna på!
3 ungar lever rövare ute på studsmattan...
2 uppe!
Då är jag mycket nöjd och trivs som fan...med hög musik!!!
Guess who??


Och vet ni vad??
Idag är det söndag *s*
Fan vad jag älskar söndagar!!!
I morgon ljuva vardagen!
Eftersom jag numera blivit morgonpigg passar det mig utmärkt!
Funderade lite på vilka bilder som skulle få pryda min blogg...
Men har för många favoriter och har inte bestämt mig än så det får dröja tillsvidare!
Saknar min fina vän som snart kommer hem och lär vara hur läcker som helst!!

Så enjoy allt mitt svammel för det är vad det är..!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar