söndag 1 april 2012

Vad är det som gör att jag alltid känner mig bakis när barnen inte sovit hemma?
Helt galet!
La mig ju i bra tid å var ju knappt ens utanför dörren igår!
Ett glas vin till maten!!!
Lite mer än så borde väl till för att jag ska bli bakis!!
Dock hände det inatt igen...
Det där otäcka!
Vaknade av andnöd å tog lång tid innan jag blev människa igen!
Otäckt det där!
Va fan jag har ju slutat röka för länge sen...
Och är kollad flera ggr...
Är väl en psykisk störning kan jag tro!
Eftersom jag glömmer att andas under dagen så är kroppen helt slut!
Dumma dumma Gunilla!
Skärpning nu!!
ANDAS ANDAS
Skulle behöva nåt som påminner mig!!


Lovar skärpa mig i veckan!
Påsklov å ett ypperligt tillfälle att förändra nåt *s*

Nu är det morgontv!
Ola Salo just nu, otroligt intressant personlighet!
Extremt egocentrerad person! Ja där fick han väl huvudet på spiken! SÅ är det nog är jag rädd för..fast jag gillar faktiskt min personlighet!
Jag tycker att jag är fantastisk!

Känner mig pigg och på gång ändå trots baksmällekänslan!!
Så en liten PW såhär ute i skogen borde ju vara ok!!
Kommer ju inte möta något där direkt!!

See u tomorrow!
Då går fan ingen säker längre!!!!

2 kommentarer:

  1. Huga...vad otäckt med andningen! Halsen bättre??

    SvaraRadera
  2. Halsen har eg inte varit så dålig...men är ju i karantän tills ikväll *s*

    SvaraRadera