fredag 20 april 2012

Johodå!
Fredagen började som sig bör!
Snabb tågdate med snyggkillen!
Det tar sig!!

Har i alla fall löst vad det är som gör att jag inte har någon motivation till träning!
Det är nämligen så att jag tycker att jag duger precis så som jag är!
Trots valkar och hängande bröst!
Jag älskar mig själv!
Jo jag har dagar då jag tänker att jag inte e så jävla snygg!
Men de är få och går fort över!!
Så fatta att jag i hälsoaspekt har ett stort problem!
Att jag tycker att jag är bra precis som jag är!
Måste försöka tycka lite sämre om mig själv så jag blir lite mera hälsosam va!!
*s*
Å andra sidan gillar jag ju att röra på mig och lite egentid e ljuvligt!
Ja vi får väl se vad som händer....
Mitt gymkort finns ju där så fint!
Lär ju inte försvinna!!

Vilda följde med pappan ut i regnet!
Till skogen närmare bestämt med lilla vovven!!
Så jag satte mig fort här...man får ta de tillfällen som ges!
Idag är en kanonfredag med flera spännande saker på gång!!
Börjar med lunch med fina L!

Just ja ni vet att jag lunchade igår med brudarna å goungen!
Jag luktade bebis resten av dagen sen!!
MYSIGT!

Sen var vi ju på den där sunhouse!



Kanonmysigt..värsta stället i en lada ute i skogen!!
Så nu laddad till tusen inför en skön vår!
*s*

Varit hos min snygga frissa oxå...färga får jag göra sen...nu på med kläder!!
Liite mera kaffe först å läsa ikapp bloggar..





Magiskt faktiskt!
En lada mitt ute i skogen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar