lördag 14 april 2012

-MAMMA, kom till mig!
Vaknar till å undrar för en kort sekund vart jag är??? Puh hemma i sängen å allt är som det ska vara!
-Kom till mig istället min säng är större, gastar jag tillbaka!
-Men mamma jag har ju ett helt golv att ligga på det är mycket bättre!
-Varför köper inte du en madrass så du får mer golv?

Ja Vilda mitt lilla hjärta varför gör jag eg inte det!!?
Mest för att jag blivit en bekväm varelse som är mycket förtjust i min på tog för dyra säng!
Det är ju viktigt att man sover skönt å så..bla bla bla å så vidare kan jag rättfärdiga mitt val och köp av säng! Tänk vad jag är bra på att intala mig saker!

Hade en bra fredag igår!
Fick några glimtar av min fina Wilma!
Toklyckliga unge! Är å underbart att se henne fullkomligt stråla!
Vilda var sliten, har varit mycket nytt för henne i veckan...som att helt plötsligt gå dubbelt så mycket på dagis...hon reagerade som sig bör!
Igår vaknade dockan Amanda till liv oxå...så nu är det bara hon som gäller!
Fast man kan bli lite irriterad på henne iland..hon lyssnar inte alltid!!
HAHA
Har läst lite bloggar nu på förmiddagen efter tips från coachen!
Välgörenhet är ju grejen!
DET vill jag syssla med!!
En dag kanske...

2 kommentarer:

  1. Ja, visst blir man berörd!

    SvaraRadera
  2. Ja, varför gör du inte det. Du är ju knäpp, ligga i säng när man kan ha ett golv liksom :-P Och ja, den dockan kan ja vara lite tjatig när den inte lyssnar, men roligt att den blev poppis igen då.

    SvaraRadera