måndag 2 april 2012

Sovmorgon???
Ja säkert! Vaknade i nån koma av att Vilda låg och skrek på mig!
MAMMA MAMMA kom...Å knackade i väggen *s*
-Kommer snart! Lite av ett standardsvar...å om snart e en halvtimma så..
Ungen fortsatte gorma å knacka en stund..men så plötsligt hände det..
Ungen kom!
Sweet...
Min säng e nämligen betydligt skönare att ligga å dra sig i än på hennes golv...huga!
Sedan lång mysfrukost!
Gröt å frukt!
Kaffe kaffe kaffe...inne på min 4 kopp nu...
Har iofs fått hälla ut några som hunnit bli kalla...
Ja ni vet..Mamma mamma mamma mamma!
Jag är nämligen grym på det mesta så alla vill ha min hjälp!
Känns ju mycket bra!!

Solen skiner men det ser ruggigt kallt ut ute!
Brrr...Jag gillar ju måndagar..ja inte påsklovsmåndagar..
Vardagsmåndagar!
Men ändå..vi har en mysig dag!
Å vetskapen om att jag nu får ge mig ut i friheten känns mycket bra!!

1 kommentar: