onsdag 11 april 2012

Tjenare tjenare!
En liten datorstund äntligen!!
Just me and den lilla rosa liksom!
Tjejerna bredvid käkar flingor! Jag missbrukar kaffe!
Jag gör verkligen det!
Kan INTE vara utan!
Idag e humöret så mycket bättre..
Hjälpte att rensa luften ordentligt igår kan jag tro!!
Får jag bara ha mina utbrott så...hihi..joo det e mens på gång!! YAY
Veckan innan obligatoriska anfallet...så nu är det gjort å det dröjer väl en månad till nu!!
Gissa vem som är gladast för det??

Ungarna är hur pigga som helst, goa vänner och glada!
Så skönt! 
Var lite orolig efter den tidiga uppgången å Vildas långa dag på dagis, men icke!
Fast jag däremot kommer inte gråta när jag lägger mig tidigt ikväll *s*
Tog ett varmt bad förut...för varmt...höll på att svimma och har fortfarande ont i huden...
SMaRT
Nej inte direkt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar