tisdag 3 april 2012

I MINA DRÖMMAR NÅR JAG DIG
*s*
En liten stund hemma ensam...då blir det snabb lunch och melodifestivalen på högsta volym!!
Uppe med tuppen idag å iväg med hela familjen i bilen till möte!
Ungarna e duktiga när vi drar iväg sådär snabbt!
Särskilt bra för Vilda då hinner inte hon slappa till å hamna i soffan!
Glada över att träffa morfar!

Inatt då...Peter tycker det är jobbigt att han inte får sova för att jag klänger på honom..okdå..sova måste man tydligen..så vi gjorde om lite å bytte säng bla...
Nu har jag den supermjuka...skön men det e jobbigt med nåt nytt *s*
Sover gärna på den sidan för Peter fick vara ifred så han var nöjd..jag drar tydligen ditåt..mot kossorna i hagen antagligen...!
Däremot får vi byta tillbaka jag vill ha min perfekta madrass!!
SÅ enkelt var det med det!!
Så det var min sänghistoria det!

Hade för övrigt en ljuvlig dag igår!
Med många fina ungar å en kaffedate med bästa CATTIS!
Oj blev det stora bokstäver där...well!!

Ungarna e hos mormor!
Mycket glada över det!
Jag fryser..!
Nu blir det jag å Danny för hela slanten så jag kan värma upp mig!!

3 kommentarer:

  1. Mmm, fikamys! Inte dumt alls!

    SvaraRadera
  2. Vilken spännande dag du har idag...Massa intressanta möten;-)

    SvaraRadera
  3. Kan ni inte byta plats på madrasserna då? Viktigt att sova bra ja, annars blir man ju lite konstig.

    SvaraRadera