söndag 15 april 2012

-Mamma får jag gå och lägga mig hos Vilda? Vaknade jag till idag, Wilma som saknade sin syrra!!
Ja iväg med dig unge!!! *s*
Jag fick ligga kvar en stund när de gick upp å mitt hjärta blir så glatt när syskonen e goa vänner!

Morgonkaffe!!
Sedan kom mamma och vi drog till rankås!
Bastade duschade och fikade!!
Sedan gick vi ner till den lilla ån!
Precis när vi kom ner där så sprack det upp och solen sken så vackert!
Riktigt idylliskt!
Visa 2012-04-15 11.55.51.jpg i bildspel

Visa 2012-04-15 11.57.08.jpg i bildspel

Visa 2012-04-15 12.08.54-1.jpg i bildspel

Superförmiddag!!
Nu laddar jag en stund inför operation görasigavmedsåmycketsommöjligtpåkortasttid.

1 kommentar:

  1. Åååhhh.......vilken underbar dag!! Blir avis juu!!! Hoppas de e sol o härligt i morgon oxå då ja e ledig!!!! Vill...Vill....Villl!!!!! :)

    SvaraRadera