lördag 21 april 2012

Ensam i soffan en lördagkväll! Eg varje lördagkväll!
Spillde just ut ett glas mjölk i soffan!
Den välkomnande den snabbt som attans tillsammans med allt annat som finns här i!

Kollar på wedding crashers (eller hur de stavas)
Kanonfilm!
Hade passat mig!!
Satt å tänkte på om jag skulle ta å bli gift nångång!
Fast helt ärligt jag e för gammal för å gifta mig nu!
Ledsen mina fina små flickor men så blev det visst inte!
33 år och ogift...det låter faktiskt patetiskt...inte ens gift och sedan skild...!
Fan jag skulle gift mig där vid 20 när jag hade chansen, vad hade det gjort om jag skilt mig senare!!
Well inget att gräma sig över..
Bara gå vidare å se glad ut!

Saknar Wilma och längtar tills på onsdag! Då är det studiedag å jag ska ta med mig tjejerna på äventyr!
TJOHO!!

Men fan vad snygg jag varit i den där klänningen....nästa gång...!

1 kommentar:

  1. Absolut inte för sent att gifta sig!! Go for it bara!!!!

    SvaraRadera