fredag 1 mars 2013

Jahaja!!
Sitter å tittar ut på snön å hör hur det blåser..nej fy!
Jag vill då inte ut idag!!
Läste just en thailandblogg å nej då jag e inte alls sugen på värme!!
Vågar iofs inte resa iväg sådär är ju inte så tuff å erfaren på det området!
Men sommar å sol å bad å pool!
DET vill jag då gärna ha!!
Är annars väldigt fast i gravid å babyträsket!!
Eller träsk vet jag inte det är ju trevligt!!
Men just nu stora problem som vilken vagn som duger...trodde jag bestämt mig..
Men nej, jag vill ha mitt barn mot mig när det kan sitta!!
Så nu vet jag inte alls vad jag ska ta mig till...
Å med typ 10 veckor kvar börjar det bli tight om tiden ju!!!!!!

Är inte den här hårdliften riktigt fin!!??
Denna e ju oxå fin...
Men vagnarna blir ju plötsligt så mycket större då!!

Ungarna drunknar ju typ i sittdelen sen...

Den här gillar jag ju eg mest som liggvagn...men ska jag då behöva byta sen i höst/vinter
bara för jag vill ha barnet emot mig..Jag använder ju kärra jämt jämt...
Jag blir nog knäpp snart!!

Ja såhär jobbigt har jag det just nu
*s*

4 kommentarer:

  1. Vagnköpet är ett stort val. Så ska det vara!!! Du kommer säkert hitta din favorit till slut. Gillar också den trehjuliga då den är lite nättare, men som sagt -att ha bebis vänd mot sig vill man i början.

    Ja, Thailandsbloggen är en ren shout out som protest i vinterkylan. Är så trött på detta nu. Fryser KONSTANT! Behöver solens värmande smekningar nu!
    Eller...alla smekningar är ganska välkomna just nu ;-)
    Har ni inte nåt planerat för imorgon så kom gärna förbi o kolla Andra Chansen hos oss. Kram!

    SvaraRadera
  2. Kör på den liggvagnen som lockar mest, sittvagn behövs ju inte förren babyn e typ 8 månader! Å rek starkt den sista lätt å smidig å så mysig då den inte är gigantisk

    SvaraRadera
  3. Tipsar om en bugaboo!
    Finns även terränghjul så den klarar vintern ;)
    Då får du allt du vill ha...

    /Trissiprinsar

    SvaraRadera
  4. Bugaboo har ju dragit tbx sina vagnar pga osäkert handtag på liggdelen lr?

    SvaraRadera