onsdag 6 mars 2013

Sitter med min smaskiga sallad!
Herregud vad jag älskar sallad!!
Funderar på att leva på det helt å hållet jag!!
Fram tills man kan grilla några kolbitar i alla fall!!
Eller nej fisk förresten!
Jag älskar ju fisk!!!
Glömde jag visst bort!
Och kyckling från jonsboda, allt annat smakar typ skit!
Så nu har ni lite mera koll på vad jag gillar!!
Och som sagt!!
Det kostar att ligga på topp!!

Annars då, jo jag blir tjockare å härligare för varje dag minsann!!
Älskar min tjocka mage!!!!
Har lite jämna plågor men det får en la räkna med när man ändå passerat 34!!
E mycket glad att jag faktiskt kunde bli gravid trots att jag börjar bli äldre!!
Det är skönt att vara vuxen oxå för den delen!!

Och jo lyxliv lever jag väl nästan jämt *s*
Glider mest omkring tycker min kille!!
ÄH
Jag måste ju komma ut lite å fika å luncha å underhålla resten av tibro!!
Härliga tibro, just nu gillar jag det verkligen!!
Här finns alla jag behöver!!
Å barnen kan cykla å gå vart de vill i stort sett!
Ica klarar jag mig länge på¨!
Fantastiska rankås!!
DIG längtar jag efter!!
Vi ses i höst, kanske lite i sommar!
Just det ja!
Jag älskar tåg oxå!
Så nu får det va bra, jag vill hinna kaffe innan dagishämtning!!
Cyklar ju nu för tiden!!
Gött som fan!

2 kommentarer:

  1. Gilla också ICA. Skönt att gå där nere o strosa, kolla in folk =) Mer lyxliv åt folket!!! Yeah!

    SvaraRadera
  2. Tjejerna är överlyckliga för cykling här oxå, lite närmare maj ska väl även Mira få prova på det ( shit jag har nog inte cyklat på över 1 år )

    SvaraRadera