torsdag 7 mars 2013

Jag tror att jag har bestämt mig nu!!
Alltså jag tror...ska klämma lite på den senare idag!!
Vagnen alltså, vi ska beställa den idag är planen...om jag lyckas bestämma mig alltså...
Men jag tror det!!
Ni får se sen....vad det blir!
Men den e trygg stabil å mest safe för barnen vilket är det viktigaste!
Även väldigt snygg vilket är viktigt för mig!!
*s*

Å en annan sak!
Jag har 2 nattpass kvar...sen går jag på ledighet...
På lördag nästa vecka går jag av...å är sen ledig på obestämd tid...
Mer eller mindre..
Hur lång tror ni denna veckan känns??
SKITLÅNG
Helt jäkla overkligt känns det i alla fall!!!
Men spännande å härligt kan jag lova!!
Hemma i 2 år...ja vi får väl se!!!

2 kommentarer:

  1. Lovely! Brukar vara så när man har nåt att se fram emot. Då segar sig ju tiden fram.

    SvaraRadera
  2. Åh underbart, vi längtar efter att komma i påsk. Skickar med lite grejer med mamma och Håkan nu, och har pushat på pappa att han ska ta med sig lådan till dig. Tröga gubben

    SvaraRadera