söndag 10 mars 2013

Jag är fan lite förälskad i min nya vagn!!!
Bara jobbigt å behöva vänta på den!!
Men hinner väl komma hem lagom tills lillebror ska komma ut så är väl ganska lagom eg!!
Kommer ju inte gå ut å gå utan han så att säga i alla fall!!
Å tänk när jag får ge mig ut med vrålåket sådär första gången!
DÅ ÄR DET VÅR!
Med alla is ute nu känns det ibland lite långt borta!
Inte på solsidan, där är det mest gräs nu *s*
Men härifrån köket!!
Hit hittar inte solen förns senare!!

Här hade vi mellofest för hela slanten igår!!!
Vilda överlycklig över att hon fick "barnvin"
Jag tog bara ett glas av mitt röda alkoholfria!
Utan alkohol var det inte lika gott!!
Då är LOKA godare!!
Jag gillar vinnarlåten å som Peter säger den har stor chans internationellt!
Ja uppenbarligen!!
Eftersom de andra länderna oxå tyckte att den var bäst!!
Så heja Robin!
Fatta att vi har en liten här när han ska tävla i Eurovision!!
Härligt!!
Ja vi tror ju det i alla fall...om de inte skulle ändra sig...
Har ju faktiskt inte fått ett spikat datum än...bara lite vilken vecka de tänkte typ..!
Men åh!
Har han inte kommit så är det några dagar kvar max i alla fall!!!
Jag är mest så himla glad att jag mår så himla bra!!
Om man bortser från att jag på kvällen inte kan gå....
Och konstanta smärtor i höft å bäcken...
Men det är ju ofarligt för själva graviditeten så det kan jag ha!!
Träna blev ju inte som jag trott men...
Det kommer komma tid till det oxå!!!
Många promenader i sommar å lite spring i höst så e jag åter på banan med stark å glad kropp!

Tänk oxå att helgen som kommer är bara massa jobb...men sen!!!
Då kommer hela familjen va helt ledig varannan helg.....
Efter 3 års helgarbete känns det helt magiskt och overkligt!!
Fatta hur mycket man får gjort å hur trevliga helgerna blir när familjen får vara tillsammans!
Ja väldigt overkligt som sagt!!
Kanske till och med huset kan bli lite halvklart!
Som det är nu när Peter jobbar 6,5 dagar i veckan har inte tiden blivit över!

Men hepp inte tänka på det nu blickar vi ju framåt!!
Ser riktigt bra ut måste jag säga!!!
Idag dock roar sig gubben på eget håll och jag och tjejerna mest njuter av att lulla runt hemma i vårat egna tempo! Jag ska städa å rensa ut ETT rum, kan hända det skulle tagit ca 30 min eg...
Men när man e lite långsam i kroppen å får ont så kanske 4 timmar ;)
Med vilopaus, lekpaus, pysselpaus, mat å fika paus!
Så kanske bäst att sätta igång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar