torsdag 21 mars 2013

Barnen leker ute i blåsten!
Helt galet!
Jag stannar här inne jag och bloggar lite!!
Läser ikapp och försöker bli kompis med nya plattan!
Puh! Tar nog en stund tyvärr!!
Tänk....nu är jag ledig!
Kan inte fatta det!
Försäkringskassan har även de sagt ja det är klart du ska va hemma!!
Det tackar jag för!
Lite kosing är ju bättre än inget!
Är massa färgglatt jag vill köpa nämligen!!
Jag älskar ju färg!
Vill bara ha mer å mer.
Har så mycket i huvudet nu så vet inte vart jag ska börja!
Tiden liksom.
Jag vill ju fika och luncha oxå!
Å trots allt måste jag även vila!
Ont är inte roligt mest frustrerande!
Så det är tur man har en gubbe som sköter det mesta löpande!
Sy gardiner verkar han dock inte intresserad av!
Attans otur!

Ikväll ska gubben å barnen ha sitt obligatoriska torsdagsmys....
Så mammi är förvisad till sovrummet!
Film å riesen får det nog bli då!!
Äääääälskar mörk choklad!
Minns knappt hur nåt annat smakar å saknar det inte heller!
Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar