söndag 17 mars 2013

Tjejerna leker och jag sitter kvar vid frukostbordet!!
Som det ska vara en söndag alltså!!
Frossar i frallor!!
Har hittat några jättegoda glutenfria!
Smakar helt som vanligt men man vill inte kräkas direkt efteråt eller skrika av smärtor!
Alltså jäkligt bra frallor!!
Annars äter jag ju bara knäcke bröd så en söndag kan man gott unna sig lite!!
Och en kopp te!!
Kaffe har jag nästan slutat med!!
Är ju världens renlevnadsmänniska nu för tiden!!
Är nöjd över mina goda vanor!
Ska ju faktiskt amma sedan har jag tänkt å hur nyttigt är det då att hälla i sig en massa dricka å kaffe å godis liksom!!
Nej fy skjutton!!
Tacka vet jag LOKA och samarin *s*
På tal om att amma...mina bröst har krympt ännu mera...
Under hela graviditeten!
Finns väl snart inget kvar!
Bra att de snart ska fyllas på igen!!
Eller snart å snart, känns som om det är långt tid kvar ena stunden, men andra stunden som om det är imorgon liksom!! Helt galet så har tiden rusat fram!
Varit den bästa tiden för övrigt på många år!!
Jag älskar att vara gravid!
(nästan hela tiden)
Hela familjen har blivit supertighta!!!
För att inte prata om vilka goda vänner tjejerna blivit!
Väldigt sällan nu för tiden som de ryker ihop!!
Det är oxå skönt!

Å just det ja nu till det primära!
JAG ÄR LEDIG
Alltså jag ska inte åka och jobba på väääääääldigt länge!!
Är sjukt lyckligt lottad som kan vara hemma så pass länge!
2 år med lillebror!
För mig är det sjukt viktigt att få de åren!
Jag hade personligen aldrig klarat dagis innan dess!!
Att han skulle va hemma med sin pappa är inga problem!
Pappor är precis lika bra som mammor!
Men vi har världens bästa deal så vi är båda mycket nöjda!
Ok jag är väl mest nöjd kan jag tro!
Men fatta lediga tillsammans varannan helg...
Från att ha gått 3 år med noll lediga helger är det galet trevligt!
Vi kommer kunna umgås å även hitta på saker på egen hand utan krångel!
Så himla skönt!
Hepp nu arbeta lite så Vildas rum såhär nåt år senare kan bli klart *s*

2 kommentarer:

  1. Delar gärna med mig av lite boobies här ;-) Kunde inte heller dricka kaffe när jag väntade Kevin. Inte gott! Sjukt härligt för er vad gäller helgerna. Inte klokt så gött! Vi börjar med date till helgen då om allt klaffar =) See you <3

    SvaraRadera
  2. <3 . Underbart för er!! Härligt med familjetid!! :-)
    Dela gärna med dig till mig oxå då Cattis....behöver ja me ;-P

    SvaraRadera