torsdag 28 februari 2013

Förskylda ungar å tjock morsa!!
Japp!
Gårdagen var ljuvlig faktiskt!!
Tjejerna lekte å lekte å lekte!!
Mamman han tvätta å fixa en massa!!
Å sitta å ta igen mig några ggr oxå!
Jag är ju hur fet som helst nu!!
Puh, å tyngre lär jag bli!!
Det är en aktiv liten kille där inne!!!!
När barnen pratar om bebisen säger de Vide å det låter ju riktigt gulligt!
Jag var lite osäker till det där med Vide, tycker det låter så himla sockersött å som blonda lockar typ!!
Inget fel i det alls men i alla fall!!
Jag har ju tänkt på Vilde en hel del..å jo endast den stavningen!!
Å andra sidan är det ju lika mycket ett tjejnamn...
fast faktiskt Vide oxå!
Finns både och i sverige påstår GOOGLE
Mest killar dock!!
Wilma och Vilda var verkligen givna med namnen, ingen tvekan alls där!!
Lättare med tjejnamn tycker jag!!
Ja det ger sig väl!!

Just det var ju gårdagen jag skrev om....
Solen sken...vi njöt av fint väder å gott fika!
Eller ja mina muffins slängde jag de blev inget bra...plus att jag inte ens gillart faktiskt!
Men en fin bild blev det ju i alla fall!!
*viktigt*
Barnen hängde upp hängmattan igår *s*
Sötnosarna!
De kände nog verkligen vårkänslorna spira minsann!!
Jag fick färgat håret å vi var alla fina å lena å mjuka efter nån timmes tvätt å hårvård!!
Pannkakor i soffan fick avsluta en kanondag!!
Bara umgåtts å haft det härligt!!
Peter var ju på sina egna äventyr å hemma halv tolv säger han...
Vad vet jag jag däckade innan 22!!!
Tog mig till slut från Vildas golv till min säng...
Min kropp protesterar högljutt nu på kvällarna....
Allt håller på att lyckras upp å alla mina muskler verkar va borta..!
Rätt ovärt när man ändå inte ska föda...
Men säg det till min kropp...den e inte alls lika smart som jag!
Snygg iofs...men sjukt blond om jag får säga så!!!
Lilla Arwen mår mycket bättre!!
*skönt*
Å min kille e så kärleksfull att jag knappt vet vad jag ska ta mig till!!
Herregud han är tokkär i sin fru!!
Är nog för jag e så himla härlig!!
Å vilken pappa sen...nej tänker inte ens skryta om allt han gör..tänk om han läser å blir stursk!
Det går INTE!!
Puss mina vänner det finns en risk att jag återkommer imorgonkväll!!
Jag drar nämligen kl 16.00 idag å roar mig med min vän!!
Sedan 2 jobbnätter i sträck...
sen hem å till morfar!
Det längtar vi alla massa efter!!

3 kommentarer:

  1. Härligt!! Fast jag ser vide mer som en pojkig vilda, håret på spret å full i fan blick ;)

    SvaraRadera
  2. Ska han heta vide så får de bki malin i andra namn!!
    Och för det andra så tjock e du ju inte.. haha lr typ gigant;-)

    SvaraRadera