tisdag 19 februari 2013

En stund på kontoret!!
Jag gillar ju köket!! Här är min plats!!
Missbrukar honungste!!
Läser träningstidning, hoppas det räcker att läsa så att inspiration finnes den dagen då det blir vår.
Ja så tänker jag lite nu...! Jag snorar..hostar å att träna känna såå långt borta...
Att ens behöva gå utomhus...hujedamig!
Fast jag gör det ju..men hur klumpig är man inte i sprängfylld vinterjacka å kängor!
Nej lätta kläder å snabba skor, dåni!
Då är jag på G!!

Var hos barnmorskan idag...den 3:e!!
Fast gör mig inget alls, hon var väldigt rar!
Jag ligger perfekt på allt!!
SÅKLART
Magen låg mitt på kurvan!! 
Blodtrycket perfekt..å kissprovet med!!
Men ärligt att vara sjuk när man är gravid...är som att vara en man!!
En host å det känns som om ärret spricker!! AJ

Well, nu ska jag laga mat sen lite efterrätt (läs mycket)
Och sen ligga i soffan resten av dagen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar