söndag 28 april 2013

Kanske målet får vara en blogg i veckan!
Dagarna bara försvinner.....
3 veckor plus några dagar tills jag har lilla lillebror hos mig!
Och imorse cyklade jag!
Jodå ni hörde rätt!!
Följde Wilma en bit. Helt plötsligt kan jag nämligen röra mig riktigt bra!
Otroligt skönt!!
Börjar minnas hur det är att vara fysiskt stark!
Det är bra trevligt det!!
Och mer eller mindre ordning ska jag nog lyckas få till här hemma!!
 Idag är det hemmadag för mig och Vilda!
Hennes rum ska ordnas klart tänkte jag.
Får ta lite i taget!
Annars....ja värst nu i livet är allt hundhår....puh!
Men men det är snart över för denna gången!!

Kuddar!
Jag älskar min kuddar på altansoffan!
Vill ha likadana inne så en tur till hem å hobby inom kort måste hinnas med!
Förra veckN var förresten lite stressig.....gamla bolaget jag var anställd i gick i konkurs....och inte hade de skrivit under nåt till försäkringskassan!
Liiite svettigt där ett tag men det löste sig galant!!
Tänk vad gulliga människor det finns ändå!
Så föräldrapenningen är säkrad...budget gjord å jag kan va hemma!!
TJOHO

Strejken.....my god vilken åsikt jag har där....jag gillar inte strejk...är ju samma sak som terrorism...grfrr!,
Men skit samma!
Jag lägger ingen energi på det nu!
Jag är ju dessutom inte kommunanställd!!
Nu ska jag dricka mitt kaffe å se på lite rawfoodsbakverk!
DET gillar jag!!

2 kommentarer:

  1. Man brukar ju få xtra mkt krafter d sista innan d sätter fart!!
    Strejken blev ju inte av! Tycker strejk är bra, då visar folk att man vägrar ta all möjlig skit

    SvaraRadera
  2. Gillar inte heller strejk. Tycker det är pinsamt!! Och delade turer.. mamma vill ha kvar sina delade turer.. åh blir lite trött faktiskt..
    Jag tycker iaf att det är skönt att du BLOGGAR lite;-)

    SvaraRadera