söndag 7 april 2013

Hittat en glutenfri leverpastej så njuter just nu av knäckemacka med just leverpastej och saltgurka!!
Mmmm
Är så galet hungrig just för tillfället!!
Inte sugen utan bara hungrig!!!
Har inte direkt haft nåt särskilt sug under graviditeten!!
Mest bara velat ha mat!! Nöjd med det!
Inga dåliga vanor här inte!
Det ska vara dom där 3 kopparna kaffe jag smäller i mig varje dag då!
Men det är ju inte hela världen!
Inte illa att jag bloggar två dagar i rad nu!!
Men vi har ledig söndag!!
Jag och tjejerna är vakna sen en bra stund!!
Men de slappar framför barnis så man får passa på!!
Gillar söndagsmornar när man kan ta allt i sin egna lilla takt!!
Vila upp sig lite innan veckan!!
Särskilt för Wilma som går i skolan hon har ju full fart varje dag!!
Det märkt för hon är mer än nöjd med att bara vara hemma på helgen och hänga med oss!
Leka med syrran å pyssla å greja!!
Det är jätteskönt!
Och det här att ha varannan helg ledig hela familjen!!
Herregud vilket lyx!!
Fantastiskt skönt!
Får ju massa gjort!!
Eller i alla fall mer än inget *s*

Var en sväng hos familjen Aronsson igår kväll!!
Suupertrevligt!
Att det ska gå så lång tid mellan varven bara!!
Tiden bara rusar iväg å jag hinner inte riktigt med!!
Tur ändå att dessa sociala medier finns så det känns som om man ändå har lite koll på vad som händer!! Särskilt nu när jag mer å mer blir liggande i soffan de sista veckorna nu!
Jag vill vara klar och utvilad till nedkomsten!!
Särskilt vill jag att Vide ska ligga där inne tills det är dax!

Hepp..undrar om mannen tänker gå upp innan lunch?!
Det tror inte jag, kaffet är klart sen en stund å ingen reaktion!!
*s*
Hoppas alla njuter av en härlig söndag!!!

2 kommentarer:

  1. Ja sociala medier är bra när man blir stuck i hemmet. Tycker du gör helt rätt i att ta det lugnt nu. 7 veckor av ditt liv för att både du och Vide ska få må bra och vara starka när nu möts

    SvaraRadera