lördag 6 april 2013

Jag varken bloggar eller läser bloggar!!
Vad är det för en jäkla hemmafru eg!!!
Dessutom en hemmafru som inte ännu fått lille bebin!!
Jag borde skämmas!!!
*fastjagskämssällan*
Annars har vi det bara härligt!!
Hade ett underbart påsklov med familjen!!
Supermysig resa hos syrran i Norge!
Oseas lillkillen har blivit så stor!!!!
Tiden springer fram å tjejerna blir så stora!!!
Jag hinner inte med!
Jag blir tydligen oxå större *s*
Vissa dagar är jag helt utsliten faktiskt!!
Fast de flesta känner jag mig pigg!!
Är v 32 plus nånting nu!!
Kan inte gå längre sträckor men tar mig ju i alla fall ut till bilen!!
Och tar jag det bara lugnt å går extremt sakta funkar det ju!!!
Så jag är nöjd med dagsformen trots allt!!
Jag som trodde jag skulle kunna gymma....HAHA!
Skrattar lite åt mig själv där!!
Men vid den här tiden nästa år kanske jag orkar springa några kilometer *s*
Eller inte!
Det får ta den tid det tar!
Först ska jag njuta av bebis läääänge!!!
Längtar och fasar just nu!!
Längtar såklart efter Vide!
Fasar för smärtan...ärrhelvetet!!!
Minns inte hur ont det gör!!
Men jag har ju fixat det förr å många med mig så herregud!!
Och jag vill vara vaken!!!
Jag vill få min lille kille till mig å va klar i huvudet!!
Men tar det då!!
Nu försöker jag bara ta det lugnt så han stannar kvar tills han ska ut!!
Är ju några veckor kvar trots allt!
Ja nånstans där har vi väl status nu!!

1 kommentar:

  1. Äntligen!!!! Har saknat din blogg!!! Saknar dig.....fika i veckan kanske? :-*

    SvaraRadera