torsdag 11 april 2013

Blåst är inte min favorit!
Jag är mera en vindstilla och soligt tjej!
Så bort med dig blåst å hit med dig sol!
Glömde mössa imorse....rättning...mössan låg i mösskorgen och när jag knäppt jackan kunde jag inte böja mig ner...alltså! Ingen mössa för mig!
Mina öron grät när jag väl kom hem sen...!
Så bäddade ner mig i barnens koja och drog täcket över huvudet!
Vaknade upp en timme senare!!
Lite varmare och kissnödig!
Så efter snabb kisspaus och vätskekontroll la jag mig där igen!!!
*s*
Himla mysigt med koja!!
Vaknade denna gången av att det knackade på dörren!!
Lilltjejen som kom hem från dagis 
<3
Min älskling!!
Vi spelade lite platta å myste sen kom kompisen då dög inte mamman längre!!
Fixat lite picknik åt tjejerna så de sitter förnöjt på studsmattan å kalasar!!
Jag längtar efter att min kille ska komma hem!
Och ikväll när han åker å jobbar igen så kommer mamma och ska sova över!
Supermysigt!!

Annars...ja annars är jag fullproppad av hormoner!
Riktigt jobbigt mellan varven!!
Blir helt konstig i hjärnan, långsam å trög liksom!!
Vissa dagar är värre än andra!
Idag var en tröttdag!!
Så då får det väl vara en sådan då!!
Som tur är har jag ju världens bästa gubbe (nästan jämt)
Som kommer hem å lagar mat idag!
För det är jag nog på tog för osmart för just idag...när inget håller ihop riktigt!!
Suttit å tittat på dammsugaren oxå en stund...men är det eg nån vits??
Grusgolv borde vara det nya...!! Snart kommer ju kungen av grus...ARWEN hem å lägger sig!
Först ligga lite i vattenpölar i skogen..sen ligga lite soffa..ligga lite golv!!
*s*
Men vet ni det är det värt!!!
Utan henne är det så tyst å tomt och tråkigt!!
Jag behöver ha en daghund oxå, ja alltså en som är hemma här med mig om dagarna!
När resten är iväg å jobbar...visserligen kommer Vide snart å då lär jag ju ha att göra!
*längtar*
För nu är det liksom bara nedräkning som gäller!!
Lite jag måste fixa här hemma innan känner jag.
Så min kära mamma ska hjälpa mig!!
Thank god!
Tillsammans ska vi nog få till det.
Hon är ingen Hulken men en superhjälte på alla andra sätt!
Så tack snälla mamma
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar