torsdag 2 maj 2013

Höggravid??
Med 3 veckor kvar måste jag väl ändå vara höggravid?
Joo det tycker jag!
Å faktiskt gillar jag det...ganska...kanske inte Peter dock..!
Jag är extremt känslig å gråter nog konstant..
Till och med barnen har klagat!!
"Men mamma gråter du nu igen" *stor suck*
;-)
Men med kärlek!
Jag är ju inte ledsen, bara väldigt ödmjuk å känslosam!!

Dock har jag ett "problem"
Något jag tjatar å tjatar på min stackars kille om!!!
Något jag just nu hakat upp mig på, det går i perioder men just nu skulle jag nog behöva han lite extra mycket, typ dygnet runt....jag är bortskämd om dagarna han ordnar å grejar allt, har haft en mycket smidig graviditet helt å hållet pga honom!!
Men nu vill jag så himla gärna att han ska lägga sig samtidigt som mig...så vi kan ligga å prata en liten stund. Så jag inte behöver ligga å grubbla halva natten ensam, det blir jag lite knäpp av!!
För nåt år sedan kom jag med ett toppenförslag tyckte jag *s*
En kväll/natt i månaden?? Det är ju inte så himla mycket? Eller är det det...
12 nätter om året låter ju inte så mycket!! Om vi tar bort semestermånaden så kan vi väl säga 11?
Vad tycker du darling...??
Det gick ju tyvärr inte igenom som jag ville!
Det blev nog snarare 3 nätter!
Under hot mer eller mindre!!
Hatar ju att vara en gnällkärring!!!! Man kan ju inte få allt det fattar jag oxå!
Och egentligen är jag hur nöjd som helst med livet, tänk mindre än 3 veckor tills lillebror kommer!!
<3
Å då skiter jag i när han lägger sig!!
Så snälla tips hur jag kan få han i säng...nej inte i säng på det viset det kan jag *s*
Men att komma å lägga sig...jag har ju ett år på mig nu tänker jag!
Då jag mest kommer vara upptagen av bebis å amning osv!! 
Det längtar jag ju massa efter!
Och helt slut så jag somnar utan att bry mig om att jag även den kvällen lagt mig ensam!!
Livet är väl ganska enkelt om nu detta är mitt största problem antar jag!
Men det gör mig frustrerad å det är inte trevligt!!!
Just igår ville jag extra mycket, men kanske ikväll tänker jag inte på det!
Hoppas på det!
För om en stund ska jag göra mig klar för att åka till kss för samtal inför snittet!!
DET känns ju faktiskt tusen ggr viktigare!!!

1 kommentar:

  1. Frågan är ju lägger du dig extremt tidigt lr han mer på morgonen?? ;)

    SvaraRadera