tisdag 7 maj 2013

Hej hej!
Idag har jag inget direkt att gnälla över!
Tänk vad lite shopping kan göra för humöret *s*
Å för att inte tala om solsken!!
Herregud vad ljuvligt!!
Ligga ute å sova istället för inne å lyssna på hur huset praktiskt taget blåser bort!!
Goda nyheter såhär på morgonen oxå!
Det gillar jag!!

Missbrukar knäckemacka med leverpastej å dricker kaffe!
Wilma sitter i rummet bredvid å ser på tv, eller sitter hon har bäddat ner sig gott!!
Min lilla prinsessa!
Fullkomligt genomförskyld å ont i foten...IGEN!!
Men nu verkar det ju som om vi har lite tur här med detta ledproblem så håll tummarna nu!!

Har förresten gnällt lite mer på gubben för han inte kommer å lägger sig!!
Men när han gör det är han bara ivägen!
Då blir det för tyst å jag kan inte somna...grrrr!!
Jag behöver en karl till, en som kan hålla lite låda här nere.
Vore fint om han dammsög torkade golv å plockade undan disk å sådant oxå!
Det vore ju det optimala!!
Så kunde jag å Peter bara gulla hela tiden!!
RIGHT....att det vore trevligt!!
Antagligen inte, jag gillar att vara JAG!
Bara jag ibland!!

Annars igen då...då går jag mest runt här hemma å kollar om jag har med mig allt till BB-väskan!
Jag tänker ju hålla till på spaBB några dagar!!
Å vill ha det bekvämt å trevligt när jag är där!!
Så får inte glömma packa ner mitt glutenfria knäckebröd!!!
Missbrukar ju det!!
Några flaskor ramlösa och frukt!
Sen så....fast det sistnämnda får gubben fixa när bebis kommit ut, misstänker det blir gammalt annars.
För fortfarande...fast det är nu 2 veckor och en dag kvar...
Så känns det som en evighet!!
Håller väl ev på att längta ihjäl mig!!

1 kommentar:

  1. Så spännande att höra hur det går med Wilma nu alltså

    SvaraRadera