söndag 19 maj 2013

AJ
Nålen kändes...men i en sekund å vad är det!
Prover inför snitt nu inlämnat i alla fall!
Så det var väl eg det sista viktiga.....
Bara duschen kvar nu!!
Men det blir ju imorgon!
Sitter å kan inte fatta att det är nära nu.
Tänk att vi ska få ett litet barn ♥
Lycka
Som jag längtat!!!!!!
Lilla Vide tokefterlängtad!
Det blir inte alltid som man tänkt sig men nu är det perfekt!
Jaja huset är i renoveringsbehov å jag skäller på både man å barn som stökar ner....
Men ärligt bryr jag mig inte ett skvatt!!
Trivs så bra!
Å lite elände är hälsosamt!!!
Nu ska jag ta en kopp kaffe.
Vilda sover ännu!
Å så ska jag kolla vad som behöver fixas idag inför veckan då hela familjen 
Kommer vara lite på vift!!!

1 kommentar:

  1. Helt underbart att gå o vänta sådär sista tiden. Nu är det sååå nära! Lycka till nu <3

    SvaraRadera