måndag 13 maj 2013

Idag får jag nog inleda med orden...
3 VÅNINGAR OCH EN DAMMSUGARE
Ja den kombinationen är urusel med en som jag!
Som är lite lat och just nu även lite otymplig *s*
Och eftersom vi har en hund som fäller så är dammsugning något av min huvudsyssla..
Det måste liksom göras varje morgon om man ska ha en trevlig dag!
Och nu ligger den där nere i källaren...den där dumma dammsugaren!!
Min kille blev sugen på att testa ett nytt projekt nämligen så nu har vi ett typ klart målat golv i källaren!
Fin färg är det å jag är ju inte kräsen ska gudarna veta så vad gör det..
Jag försöker hinta lite ibland om arga snickaren men han skulle ju skälla lika mycket på mig å jag tål inte skäll men är å andra sidan grym på att gråta så!!
Ja vi har ju denna veckan innan bebisen kommer!
Det har ju såklart under denna graviditeten inte blivit gjort en tiondel av vad jag önskade!!
Himla tur att Wilma ville byta rum annars hade min sängkompis blivit lilla Vide enbart för många år framöver! Å andra sidan hade han fått en förstklassig säng med bästa sällskapet så! Å lär
han iofs få ändå men i alla fall!! Nu har han ju en egen liten avdelning som får bli hans egna lilla rum för några år framöver!! Inte fy skam det *s*
Vi har ju lekrummet nere som tar upp halva huset så vi har nog så vi klarar oss!
Nu har jag sänkt mina krav från kanske 5 av tio till 1 av tio!
Alltså inget behöver bli gjort eg!
Mer än att det är någorlunda städat när jag kommer hem!
Och det vet jag ju att det kommer vara!
Eller hoppas ju det i alla fall!!
Svamlar som vanligt å har väl eg inget att säga!!
Känner mig lite gnällig mest just nu!
Eller jag blir ledsen när det inte blir som jag har tänkt.
Varför blir det aldrig så??
Well, att få lilla lillebror är värt allt tusen ggr om!!

SÅ nu ska jag hämta dammsugarhelvetet å hoppas jag inte ramlar i den där jävla källartrappan å dammsuga.....för första ggn idag å fler blir det..
Nej nej jag är inte bitter...grrr!!!
Sen va med fina Vilda tvätta lite å dricka lite kaffe med ett gulligull!!

1 kommentar:

  1. Jag har inte fått ett skit gjort på 1 år!!! Men jag har NJUTIT t 210% av underbara Mira värt allt!!

    SvaraRadera