onsdag 16 maj 2012

Vilken härlig dag!!
PW med bästa Peppe!!
Vi är rätt grymma...kl 6 på morgonen liksom!!
Sedan till skolan med Wilma, till dagis med Vilda!
Till skolan med mig själv!
Hängde med Peppe å Noomi..och lite plugg!!
Vidare till dagis...till skolan igen...fixade med svenskan...sedan till syster yster!
Mötte upp...ja ni vet väl behöver jag ens nämna det *s*
Sedan kom ett gäng till...fika fika...leka leka...!!
Hem igen...vilade benen 3 min...gick och mötte Wilma...!
Puh!

Fast saknar min Wilma, knappt fått träffa henne!
Men hon var hemma här förut å var sååå glad å hämtade grejer och cyklade med kompisen!

Har verkligen haft en hel underbar dag med massa skratt och fina leenden!
Ändå...ändå...känner jag mig så sjukt ensam nu!!
En man såhär på kvällen vore ju rätt trevligt!!
eller man...kvinna hade gått precis lika bra faktiskt!!

Jag gillar inte kvällarna alls....!
Jag längtar tills det blir dag igen!

Glömde ju! Idag har jag fått mysa massa bebis!
JAG VILL OXÅ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar