tisdag 22 maj 2012

Vilken dag det var igår!
Underbar rätt igenom!
Jag har blivit en soldyrkare!!!!

Visa 2012-05-21 15.50.23-1.jpg i bildspel

Skulle kunna ligga i solen dygnet runt tror jag *s*
Så hoppas den tittar fram snart!!
Barnen på toppenhumör!
Jag och Vilda drog lite snabbt till öppna å snackade bort lite tid med ett skönt gäng!
Kaffe och tårta bjöds det på oxå!
Fiskdamm med såpbubblor för barnen!!
Fort hem å av med kläderna!
Wilma kom hem så käkade vi!
Satt ute på ett täcke i gräset.
Det är härligt nu!!

Wilma cyklade till kompis...Pappan kom hem!
Hängde en stund sen cyklade jag å hämtade Wilma!
Liiiite öm i rumpan...eller sittbenen eller vad det kan heta efter cykelturen i skogen *s*
Men det gick!

På kvällen åkte jag å Peppe till rankås!
Cyklade närmare bestämt dit!
Går ju på ett kick!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar