söndag 6 maj 2012

Älskade blogg!
Jag har verkligen inte glömt av dig! Men hur ska man hinna allt man vill!!
Min tid har mest legat på ljuvlig sol å underbara ungar!
Tycker mest jag solade hela förra veckan men inte fan märks det!!
Är som om solen inte fastnar på mig!
MEN solens energi smittar ju av sig i alla fall!!
Bara att vakna av att det är galet ljust underlättar ju verkligen!!

En riktig höjdpunkter var aspögård!
Har jag skrivit om det??
I alla fall att se två små nakenfisar springa runt och njuta av livet är ju bara så härligt!
Fan att jag oxå vill klä av mig naken å springa i vattnet!!
SER mycket fram emot sommaren då får det minsann bli lite nakenbad!!

I fredags drack jag sprit!!! Varför dricker man eg något annat än vin!
Well well, det var kanonskoj och tyckte väl jag var liiiite grymmare än vanligt!
Lördagen gick mest i ödmjukhetens tecken!!
*s*

Nu en skön vecka framför oss!
Lillan  å jag är lediga idag!!
Lite kaffe å morgontv nu så är man på hugget igen!!
Skönt med måndag och vardag!!


5 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg! Mmm, nu börjar det spritta i benen av vårkänslor minsann!!! Njut av er vecka!! Love you!!!

    SvaraRadera
  2. Love u to darling!!! En promenad i veckan!!!??? PUSS

    SvaraRadera
  3. Inte vara naken när man har hår på muttan....

    SvaraRadera
  4. hahahaha...Nej det har du ju förståss rätt i ;)

    SvaraRadera
  5. haha vem har det:P

    ja ta med dig kidsen och kom och kolla på joannas nya rum=)

    SvaraRadera