söndag 13 maj 2012

Godmorgon!!
Vaknade kl 06,04  ojoj missat samtal från Peppe!
Upp på med kläder..snabb kiss å så ut!
Mycket riktigt stod där 2 supersugna motionärer!!
Smidigt gled vi fram på tibros gator!!
*s*
Nu hemma...soffan å kaffe!
Kan väl eg inte starta veckan bättre!!
Nöjd och stolt att jag kom iväg!!

Igår var en sån där helt magisk dag på alla vis!
Hemma hos mamma hela dagen!
Finns fan inte mycket bättre saker!
Barnen lekte med sina kusiner!
Leker så otroligt bra ihop att det är en fröjd!
Jag och mamma satt mest å njöt av goa ungar och glada skratt!
Jag snickrade mig en smultronlåda jag är sjukt nöjd med!


JA det är meningen att den ska se hemmasnickrad ut!
Jag gillar ju sånna där gamla trasiga grejer..
På riktigt alltså!
Inte på låtsas!! 

Wilma blev kvar hos mormor!!
Så här sitter jag alldeles ensam å väntar på att lillan ska vakna!
Känns inte som någon brådska. 
Hon kan gott få sova till 8!
*s*

Sedan mammaskolan och hämta hem Wilma!!
Och sen drar jag och mamma till vårruset!
TJOHO!

3 kommentarer:

  1. Låter så härligt att ha så bra kontakt med sin mamma. Sagt det förut men säger det igen...Önskar sååå att jag hade en mamma som du! Hon är helt fantastisk!!! Ni är lyckligt lottade!!!

    Lådan var superfin. Gillar oxå när det ser hemmasnickrat ut. Blir mer kärlek i det då!!!

    Lycka till på vårruset!!! Blås inte bort

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte också att den var jättefin! :) får komma och smaka smultron i sommar :)

    SvaraRadera
  3. Säger som Cattis......e oxå avundsjuk!! önskar att ja oxå haft en bra kontakt me min mamma........
    Vårruset!!! Tjoohooo.....de fixade du galant...lr hur??!! tyckte de va raska steg idag när ja såg dig ute iaf:-))
    Dejt snart tjejer??!!! Så fort solen kommer så tar vi en grill/vinkväll hos mig!!!! Saknar er!!!!

    SvaraRadera