måndag 21 maj 2012

Tjoho!
Cykla är verkligen skönt!
Även om jag är i så dålig form och vill gråta av smärta så är det ju skönt!!
Och i solen dessutom!

Vilken helg alltså!
Är det såhär man kan ha det när hela familjen mer eller mindre är ledig tillsammans!
Det är ju helt magiskt!
Och plötsligt känns inget så jobbigt!

Lördagen då!!
Hipp hipp hurra Wilma fyllde 9!!!!
Fatta min stora tjej! Hon har verkligen mognat sista tiden nu!
Så stolt över henne min fina flicka!
Världens snällaste tjej!!

Visa 2012-05-19 11.18.52.jpg i bildspel


Dagen började på minizoo!!
Lyckan var ju att Oseas och Marina kom!!!!!!
Vi grillade korv, åt glass och myste!
Peppe och hela familjen var med oxå!!
Supermysigt!
Och vilken mat hon gjorde tjejen.!
Supergod!


Sen hem!!Så kom pappa, mamma, Johan och farfar!
Ja Marina å Oseas var ju här oxå!!
Visa 2012-05-19 15.24.29.jpg i bildspel


Sedan drog Wilma till bästa kompisarna *s*
Såklart!
Väl hemma åkte pappan å jobbade och jag å tjejerna körde mys på hög nivå!!

Söndagen var helt magisk den med.bara massa tid tillsammans och sol!
Underbar helg!
Underbara lediga helg!
Inatt har lillan varit vaken mellan 2 och 7....och lekt!!!!!!!
Så hon ligger här i soffan å sover nu skitungen *s*

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott till vackra Wilma!!! Verkar som ni haft det riktigt härligt i helgen. Glädjer mig =)

    SvaraRadera