torsdag 26 juli 2012

Tillbaka just idag i alla fall lilla blogg!
Uppe tidigt då finns plötsligt lite mera tid!
Och så lyssnade jag på radion och kände plötsligt att jag måste BLOGGA om vissa områden!
*s*
Kille på radion säger i alla fall att unga tjejer borde operera sina bröst..alltså förstora dom???!!!!
Don´t get me wrong!
ALLA vet att jag älskar siliconbröst!
Men unga tjejer är galet lättpåverkade!!!
Och idealen är helt sjuka faktiskt! Har hängt på stranden en del det sista nu på olika platser!
Och vad är det med tjocka människor, vad är det som gör att de med minsta lilla extra kilo känner att de måste gömma sig för andra, att de måste skyla sig å inte ens vågar gå upp ur vattnet!
Jag blir galen!
ALLA har samma rätt att hänga där, tjock som idealisk!
Jag vet att alla har olika komplex och kanske är det väl just för att jag är tjock som jag ser detta som ett bekymmer, jag vet oxå att väldigt smala människor skyler sig, ser ju ofta flickor i stora varma kläder mitt i sommaren, det är inte heller ok!
Det som stör mig är medias ideal!
Det gör mig vansinnig! Särskilt när vuxna män i media uppmanar flickor att operera sig.
Hoppas hans chefer säger till idioten, det var på rix fm btw!
Jag säger oxå dumma saker men är inte sämre än att jag ber om ursäkt efteråt!
Well jag kommer i alla fall hänga på stranden idag!
Med huvudet högt *s*
Ingen blir särskilt förvånad!
Join me vi är rätt grymma alla kvinnor nämligen!!
Det blir hjo för hela slanten idag!! 
Grymt härligt där och Wilma älskart!
Vi hade en magisk dag igår!
Och bikinin hon tyckte var alldeles för liten för mig tyckte hon allt jag skulle ha idag igen så även den bäste kan ändra sig!!
Toksaknar en del!
Ni vet vilka ni är!!
PUSS

1 kommentar:

  1. Håller givetvis med dig! Det ska vara upp till var o en att se ut som man vill och behagar! Ses nästa vecka baby!!! Längtar! Kan vi inte smyga med dig till Grekland så du kan vara mitt snygga drinksällskap??? // Cattis From the road

    SvaraRadera