lördag 7 juli 2012


Blogg...Loreen på högsta volym...
Inte för att hon gör mig något klokare men gillar känslan!
Hade en härlig dag igår som avslutades ute på fina Camillas altan! *s*
Supermysigt!!
Å gick galant att cykla hem i mörkret...borde dock skaffa mig en cykellampa för mörkt var det!!
När jag kom hem sent var visst Vilda gumman vaken...ojsan bara stup i säng med henne!!
Wilma sov ju hos vännerna!
Just ja jag var ju där en sväng innan å lämnade kudde å grejer...slutade med att jag blev kvar ett par timmar å tog lite vin även där...måste börja dricka mera vatten!
Mitt huvud blir så knäppt av vin!! *s*

Så ikväll så ska flickorna i säng tidigt!!
Jag vill sitta uppe i min ensamhet å kolla en film eller två!!

I morgon smäller det!!
Längtar massor! 
Har ju längtat ihjäl mig efter lilla Oseas!!
Tänk att dom äntligen kommer!!!!!
Den där klänningen jag skulle sy hanns det inte med alls i veckan...det tar tid att vara ledig å ligga på stranden.....å jag solar hellre förstår ni!!
Fast idag skulle jag behöva in till stan......åhh..jag kan inget skriva..att skriva en sak å tänka på nåt annat går inte...tooo much för mig ser ni!!
Ikväll kanske....

1 kommentar:

  1. Supermysig kväll me många härliga samtalsämnen!!! Gillar vi massor!!! onsdag Babe??!!! Onsdag:-)
    Jupp...en lampa på cykeln e nog att rekommendera....för de lär bli flera sådana här kvällar i sommar :-) <3

    SvaraRadera