måndag 30 juli 2012

Mens....varför eg?? 
Hur trevligt är det liksom...äckligt kladdigt kletigt blodigt å ont!
Sen pms på det!
Ärligt...vad har vi kvinnor gjort för fel!
Jävla äckligt tamponger...borde samla alla å ta med oss till himlen så får den där gubben som påstås skapat oss se hur jäkla trevligt det är!! Där missade du en massa i konstruktionen...
Nejdå jag är inte bitter!
Bara jävligt tacksam över att jag får den där skiten...nej faktiskt inte, jag blir ju ändå inte gravid..alltså är det meningslöst..ska det funka så ska det funka ordentligt!
GRRR
Just den här dagen varje månad vill jag ligga kvar i sängen, alldeles ensam å sova!!!
Men det har aldrig hänt å kommer heller aldrig hända!
Jag gnäller lite nu sen får det vara bra!
Ska städa altan eller nåt..


1 kommentar:

  1. Håller med dig, fick också mens i måndags. Hatar det

    SvaraRadera